Abstract
De acordo com os princípios orientadores do subsistema de Ação Social, uma promoção da qualidade dos serviços prestados e adequados aos serviços e equipamentos, composto duas dimensões fundamentais para a satisfação dos utentes da Rede de Serviços e Equipamentos Sociais.
Tendo presente esta preocupação e uma óptica de captação da percepção dos utentes, desenvolvida uma breve avaliação grau de satisfação dos mesmos com base em pesquisa aplicado uma amostra de 920 usuários de respostas sociais Creche, Centro de Atividades Ocupacionais e Lar para Idosos, estratificado por valência.
According to the guiding principles of the subsystem Social Action, promoting the quality of services provided and suitable for services and equipment, composed two fundamental dimensions for the satisfaction of users of the Social Services and Equipment Network.
Bearing in mind this concern and a perspective of capturing perception of users, a brief evaluation was carried out degree of satisfaction based on research a sample of 920 users of social responses was applied Nursery, Center for Occupational Activities and Home for the Elderly, stratified by valence.
Translated title of the contribution | Social services and equipment - Users' point of view |
---|---|
Original language | Portuguese |
Journal | Pretextos |
Publication status | Published - 2007 |