Projetos por ano
Perfil pessoal
Experiência relacionada com os ODS da ONU
Em 2015, os estados membros da ONU concordaram com 17 Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) globais para acabar com a pobreza, proteger o planeta e garantir a prosperidade para todos. O trabalho desta pessoa contribui para o(s) seguinte(s) ODS:
Impressão digital
- 1 Perfis semelhantes
Rede
Projetos
- 1 Ativos
-
CEGE: Research Center in Management and Economics
Silva, M., Sousa, R., Alves, P., Madsen, A., Lourenço, A., Carvalho, A. S., Andrade, A., Silva, P. D., Vlačić, B., Martins, C., Gomes, C., Gevrek, Z. E., Oliveira, F. G. D., Faria, G., Marreiros, H., Pinho, J., Machado, J., Araújo, J., Pinto, J., Rego, A., Gaspar, J. M., Corbo, L., Costa, L., Fernandes, L., Sottomayor, M., Martins, N., Hernández-Marrero, P., Gonçalves, R., Ribeiro, R., Coelho, S. L., Pereira, S. M., Silva, S., Rodrigues, V., Sotiros, D. G., Valverde, C. J. L., Leitão, A., Julião, J., Tavares, M. F. F., Lages, C. R., Elmashhara, M. G. & Teymourifar, A.
Fundação para a Ciência e a Tecnologia
1/01/20 → 31/12/23
Projeto
Resultado de pesquisa
-
The legitimation of peripheral producers’ novelty by external audiences: the contingent role of consultants
Corbo, L., Corrado, R. & Odorici, V., 20 jan 2022, The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty. Cattani, G., Deichmann, D. & Ferriani, S. (eds.). Emerald Group Publishing Ltd., p. 283-311 29 p. (Research in the Sociology of Organizations).Resultado de pesquisa › revisão de pares
-
Corrigendum to “The evolving role of artificial intelligence in marketing: advanced topics and research agenda” [J. Bus. Res. 128 (2021) 187–203]
Vlačić, B., Corbo, L., Silva, S. C. E. & Dabić, M., set 2021, Em: Journal of Business Research. 134, p. 414-414 1 p.Resultado de pesquisa
-
Digital platform-based ecosystems: the evolution of collaboration and competition between incumbent producers and entrant platforms
Cozzolino, A., Corbo, L. & Aversa, P., mar 2021, Em: Journal of Business Research. 126, p. 385-400 16 p.Resultado de pesquisa › revisão de pares
Acesso abertoFicheiro19 Citações (Scopus)2 Transferências (Pure) -
Fintech and SMEs sustainable business models: reflections and considerations for a circular economy
Pizzi, S., Corbo, L. & Caputo, A., 25 jan 2021, Em: Journal of Cleaner Production. 281, 125217.Resultado de pesquisa › revisão de pares
39 Citações (Scopus) -
Marketing accountability and marketing automation: evidence from Portugal
Silva, S. C., Corbo, L., Vlačić, B. & Fernandes, M., 21 mai 2021, Em: EuroMed Journal of Business.Resultado de pesquisa › revisão de pares
Acesso abertoFicheiro3 Citações (Scopus)
Prémios
-
Accountability in marketing : the impact of marketing automation processes in the measurement of marketing activity performance
Leonardo Corbo (Supervisor)
2019Atividade: Orientações
-
The relevance of main amenities : analysis of three coworking spaces in Oporto
Leonardo Corbo (Supervisor)
2019Atividade: Orientações
-
The Healthy Snacks: the Portuguese case of a start-up company in the food industry
Leonardo Corbo (Supervisor)
2018Atividade: Orientações
-
Porto’s startup ecosystem : how are tech startups shaping the development & growth of Porto’s ecosystem?
Leonardo Corbo (Supervisor)
2018Atividade: Orientações
-
Mobile banking adoption in peripheral countries: the case of Portugal
Leonardo Corbo (Supervisor)
2017 → 2018Atividade: Orientações