CEEC Institucional 2021 – CIIS – DP

Detalhes do projeto

Description

Actively contribute to the development of the strategic plan of the Center for Interdisciplinary Research in Health (CIIS) and Universidade Católica Portuguesa, aproved for the years 2021-2025 with the following responsibilities:
i) Establish an independent biomedical research laboratory within the framework of the Unit's mission and strategic plan;
ii) To obtain intramural and extramural funds to support a research group, from national and international funding agencies;
iii) To produce scientific publications frequently, in medium/high impact peer-reviewed journals;
iv) To supervise, train and support postgraduate students from start to completion;
v) To participate actively in regular Faculty meetings, and regular in-house scientific seminars;
vi) To contribute actively and periodically to Public Engagement activities.

Key findings

Establishing an independent research laboratory in the fields of biomedical sciences or translational medicine.
EstadoAtivo
Data de início/fim efetiva8/06/22 → …

Objetivos de Desenvolvimento Sustentável da ONU

Em 2015, os estados membros da ONU acordaram 17 Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) globais para acabar com a pobreza, proteger o planeta e garantir a prosperidade para todos. O projeto contribui para o(s) seguinte(s) ODS:

• ODS 3 - Boa saúde e bem-estar

Impressão digital

Explore os tópicos de investigação abordados neste projeto. Estas etiquetas são geradas com base nos prémios/concessões subjacentes. Em conjunto formam uma impressão digital única.