Detalhes do projeto

Description

This research project, which was approved by Porticus Internacional, aims at school leadership for the integral development of the child. It is a project of investigation and deepening of the concept and development, testing and evaluation of a training module for school leaders. The project runs until 2022. In the first part, child protection measures will be implemented to be implemented in schools that will participate in the research project. Subsequently, conceptual development, creation of the training module, testing, evaluation and reports will be carried out.

Layman's description

Key findings

Título curtoWCD Leadership programme
AcrónimoWCD
EstadoAtivo
Data de início/fim efetiva1/01/19 → …

Impressão digital

Explore os tópicos de investigação abordados neste projeto. Estas etiquetas são geradas com base nos prémios/concessões subjacentes. Em conjunto formam uma impressão digital única.