COST Action | Transforming audiences, transforming societies

Detalhes do projeto

Description

The goal of this COST Action was to promote discussion about the benefits of the latest combinations between print and digital media. Focusing on the articulation between (i) the end users' know-how and (ii) the most recent technological achievements at the time, the Action explored business opportunities and value chains, changes in social interaction and in cultural products from print and electronic media, and differences in the understanding of contemporary media culture. Ultimately, the project served as a channel for communication between the media industry and the academia.

CECC mainly participated in the work pursued by the working group nr. 2: Audience interactivity and participation.
EstadoTerminado
Data de início/fim efetiva22/05/1221/05/16

Parceiros colaborativos

Objetivos de Desenvolvimento Sustentável da ONU

Em 2015, os estados membros da ONU acordaram 17 Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) globais para acabar com a pobreza, proteger o planeta e garantir a prosperidade para todos. O projeto contribui para o(s) seguinte(s) ODS:

  • ODS 4 - Educação de qualidade
  • ODS 9 - Indústria, inovação e infraestrutura

Impressão digital

Explore os tópicos de investigação abordados neste projeto. Estas etiquetas são geradas com base nos prémios/concessões subjacentes. Em conjunto formam uma impressão digital única.