Study and organisation of the Universidade Católica Portuguesa Archives

Detalhes do projeto

Description

This is an institutional project of the CEHR’unit, undertaken in collaboration with other units of the Universidade Católica Portuguesa, namely:
- the rectorate of UCP;
- the Faculty of Theology;
- the UCP Libraries.
Its objectives are the treatment of the documentary collections hold by the Universidade Católica Portuguesa and its organic units in an autonomous way and according to their respective specificities, and their availability to the public, in order to promote their conservation, scientific research and the critical memory of the institution, as well the study and implementation of an integrated archival system.
AcrónimoUCP Archives
EstadoAtivo
Data de início/fim efetiva1/10/22 → …

Objetivos de Desenvolvimento Sustentável da ONU

Em 2015, os estados membros da ONU acordaram 17 Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) globais para acabar com a pobreza, proteger o planeta e garantir a prosperidade para todos. O projeto contribui para o(s) seguinte(s) ODS:

• ODS 16 - Paz, justiça e instituições fortes

Impressão digital

Explore os tópicos de investigação abordados neste projeto. Estas etiquetas são geradas com base nos prémios/concessões subjacentes. Em conjunto formam uma impressão digital única.