The Modernization of the Political System in Portugal, Democracy and Civic Participation

• Almeida, André (PI)
  • Carneiro, Roberto (PI)

Detalhes do projeto

Description

In order to stimulate systematic and multidisciplinary research in the areas of political-institutional reform, democracy and civic participation, the CEPCEP at the Universidade Católica Portuguesa created this research program. The central objective of this new research program is to make a scientific contribution to the development of a reconciling ethics in politics that is capable to overcoming the political-institutional barriers that compromise sustainable development, as well as the legitimate individual and collective aspirations of the Portuguese people.
Título curtoPolitical System in Portugal
EstadoTerminado
Data de início/fim efetiva1/04/1518/09/18

Impressão digital

Explore os tópicos de investigação abordados neste projeto. Estas etiquetas são geradas com base nos prémios/concessões subjacentes. Em conjunto formam uma impressão digital única.